Dvojpodlažná budova v sebe zahŕňa showroom automobilov BMW, predaj a servis v jednom, s celkovou plochou 6200 m2. Hlavnú časť budovy tvoria dve výstavné galérie pre 20 vozidiel BMW ( 12 nových vozidiel a 8 vozidiel Premium Selection), servis má rozlohu 2200 m2.Stavba je navrhovaná vo funkcionalistickom štýle, ktorý je typický pre koncern BMW. Objekt je rozdelený na dva funkčné celky a to výstavný showroom spolu s predajom, ktorý reprezentuje. Priestor pre klientov bol navrhovaný formou skleného pavilónu. Servis automobilov spolu s dielňami je umiestnený v zadnej časti budovy v priestoroch „ priemyselnej“ haly. Prevládajúcim materiálom na hlavnej fasáde je sklo, ktoré je kombinované s masívnymi doskami v bielej farbe. Nakoľko má priestor pôsobiť reprezentatívne a vzdušne bol vnútorný priestor delený a upravovaný pomocou ľahkých SDK konštrukcií.